Podmínky a postup pro vrácení zboží
My v RUSCONA a GLAMORA si zakládáme na tom, že vše říkáme na rovinu. Bez obalu a bez příkras. Naší prioritou je vaše spokojenost, abychom však dokázali podnikat udržitelně, musí obě strany obchodu dodržovat určitá pravidla. Níže najdete informace o tom, jak vrátit zboží.
Podmínky pro vrácení zboží
- Zboží můžete v souladu se zákonem vrátit do 14 dní od data zakoupení.
- Zboží však musí být v originálním obalu, neotevřené a nepoužité. Použité zboží v našem případě nelze už dále prodat.
Postup pro vrácení zboží
- Nepoužité a nepoškozené zboží pečlivě zabalte a ideálně pošlete k nám jako pojištěnou zásilku.
- Balíček se zbožím pošlete na adresu:
All Day Digital s.r.o.
Pod Strání 751
760 01 Zlín
Kontakt: +420 732 597 500 (Sklad Zlín)
E-mail: objednavky@ruscona.cz - Do balíčku přiložte dokument Odstoupení od smlouvy, jehož vzor přidáváme níže.
Jak vám vrátíme peníze?
- Peníze za vrácení zboží vám vrátíme na váš bankovní účet uvedený v dokumentu Odstoupení od smlouvy, viz. níže.
- Vrácení platby můžete očekávat do 7 pracovních dní od obdržení zásilky s nepoškozeným vráceným zbožím.
Upozorňujeme, že za zboží nesete plnou odpovědnost do okamžiku jeho vrácení. Uchovejte si rovněž číslo zásilky pro její sledování. Vracené zboží neposílejte dobírkou. Dobírkové zásilky nepřebíráme.
Upozornění: Spotřebitel nese náklady na vrácení zboží v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. i) občanského zákoníku.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
_____________________________________
jméno a příjmení zákazníka
_____________________________________
ulice, město a PSČ
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Dne ____________, jsem v internetovém e-shopu na www.ruscona.cz na základě objednávky č. ____________ objednal zboží „……………………………………………“ v ceně ______,- Kč. Zboží bylo vyzvednuto v provozovně prodávajícího nebo doručeno na adresu mého trvalého bydliště dne ____________. Kupní cena byla uhrazena v hotovosti / převodem / kartou.
Tímto využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy shora citované, pokud jde o specifikované zboží. Toto zboží vracím nepoškozeno v místě prodejny / poštovní zásilkou bez dobírky.
Pro lepší identifikaci uveďte důvod vrácení:
Dodali jste mi jiné zboží
Zboží má vadu (prosím popište jakou):_________________________________________________________________
Jiný důvod (prosím popište):_________________________________________________________________
Nechci uvádět důvod
Kupní cenu pošlete na účet číslo. ____________________ / _________
V __________ dne ____________
________________________
Podpis zákazníka