Reklamace
RUSCONA a GLAMORA si zakládají na kvalitě svých produktů. Chceme buď to nejlepší v kategorii, nebo nic. Každý produkt dlouho testujeme, při vývoji bereme v úvahu veškeré aspekty jeho užívání, vybíráme si nejlepší výrobní partnery. Nikdo ale není neomylný. Chyba může vzniknout u nás nebo subdodavatele. Chyby dělají i ty největší a nejbohatší firmy na světě. Důležité je se k nim postavit čelem. A to my děláme. Vždy.
Na této stránce (FAQ) najdete sadu nejběžnějších otázek a odpovědí, které vám pomohou rozeznat přirozené chování, vlastnost produktu nebo jeho reakci na prostředí (prostě základní fyzika a chemie) od vady produktu, která vyústí v reklamaci. Pokud máte pocit, že váš produkt zaslouží opravu či výměnu, postupujte dle návodu níže.
Postup při reklamaci
- Pokud řešíte chybějící produkt v objednávce, nebo chcete vyměnit produkt, pište na objednavky@ruscona.cz. Domluvíme s Vámi danou reklamaci.
- Pokud řešíte větší reklamaci, (například nefungující el. zařízení) prosím, postupujte podle bodů níže.
- Vyplňte interaktivní reklamační formulář níže. Budete potřebovat číslo objednávky a e-mail.
- Postupujte dle pokynů ve formuláři. Systém vás navede. Prosíme, přidejte i fotky a ideálně video závady.
- Po nahlášení reklamace vám dorazí na e-mail souhrn a také odkaz na stránku vaší reklamace.
- Na dané stránce můžete sledovat průběh své reklamace.
- Prosíme, neodesílejte reklamované zboží k nám dříve, než vám dorazí e-mail s pokyny a reklamačním formulářem. Ten přibalte ke zboží.
RUSCONA se ke svým klientům nikdy neotáčí zády. Jsme nyní hodně na očích a některým lidem a značkám trnem v oku. Rády si tedy přisadí. Nespoléhejte se na to, co říkají ostatní, obraťte se na nás. Jsme Ruscoňačky. Jedna rodina. A ta drží spolu.
PS: Pokud se vám nezobrazí správně reklamační formulář ve stránce, lze se na něj prokliknout i ZDE.